๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

*
*
م‍ ‍ا ز ن‍ ‍د ه ‍ ب‍ ‍ه ‍ آن‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه ‍ آر ا م ‍ ن‍ ‍گ‍ ‍ی‍ ‍ر ی‍ ‍م
م‍ ‍و ج‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه آس‍ ‍و د گ‍ ‍یِ م‍ ‍ا ع‍ ‍د م م‍ ‍ا س‍ ‍ت
.
.
.

دلمـــــ تنگـ غروبـ کربلاستـــــــ♥

دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۱۸ ب.ظ

بهشت همـان جایی است که انسـان

از تمام متعلقـات دنیوی رهـا می شود

و کربلــا همان بهشت خــدا بر روی زمین است

وقتی پا بر روی خاک کربلــا می گذاری

غربت عجیبی سراسر وجودت را میگیـرد

آن هـنگـام که بــرای اولیـن بـار چشمانت مـی بیـنـد....

ضریح حضـرت عشــق را

مبهوت می مانی . و تمام وجودت می شود نگاه  و چشمانت خیس از اشک ...

عشق واقعی آنجاست ...

.یا حسین.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

کربلـــا ای کاش من مسـافرت بــودمـ..

کربلا ای کاش من مسافرت بودم                    محّرمی کاش می شد که زائرت بودم

ذکر حسینی شبها شده گل آهنگم                          از حرم اربابم نگید که دل تنگم


کربلـــا ای کاش من مسـافرت بــودمـ..


  • جمعه هایم بی تو بی معناست، مهدی جان بیا...

نظرات  (۳)

ای کاش . . .
تشکـــــــــــــــر
خیلی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی